11 Ogos 2009

MINGGU KEMPEN KITAR SEMULA 2009 (12-16 Julai 2009)

Assalamualaikum n salam sejahtera...

Terima kasih kerana mengikuti perkembangan blog ini..cuma harap maaf kerana tiada kesempatan mengemaskini...almaklum kami hanya bergantung kepada schoolnet yang kadang2 taliannya agak terbatas, di samping kami pun kadang2 bz dengan homework, so kena ikut jadual...(tugas didahulukan, akademik diutamakan...ppeh!!). Anyway SMART Ranger tetap aktif..n telah selesai aktiviti sulung, kini sedang teruskan aktiviti berikutnya..tunggulah perkembangan/laporan aktiviti seterusnya nanti InsyaAllah...

Minggu Kempen Kitar Semula 2009 telah berlangsung dengan jayanya, mendapat sambutan hebat daripada warga SMKTIP1...dan Majlis Penutupan telah dirasmikan oleh Dr. K. Kaliasan (GEC). Penghargaan yang tidak terhingga kami ucapkan kepada Dr kerana dapat meluangkan masa bersama kami walaupun seketika.

Di sini, beberapa peristiwa bergambar yang dapat menjelaskan sedikit sebanyak kronolgi sepanjang Minggu Kempen Kitar Semula 2009 yang telah berlangsung pada 12-16 Julai 2009 yang lalu...saksikan...(jurugambar amatur...guna handset jer..)




Hari pertama...mula pasang khemah sebagai pusat pengumpulan bahan..."yang berat sama dipikul yang ringan sama dijinjing" Terima kasih semua AJK dan kerjasama Cikgu Zaidi n Cikgu Zamri!



Haa..dah siap daa..banner pun telah digantung...senang jer keje ramai2...sape2 nak tempah pasang khemah kawin ke..contact lah kami..hehehe...

(sori ekk..saya kena stop kejap coz ada urusan lain..jap lg saya sambung kalu sempat..banyak lagi nak diuploadkan!)

0 | sedekah |: